Call NOW:( +60 )19 973 1002
::::::::::::Everyday and Anytime(SMS/Whatsapp/Line)::::::::::: *********As Long As I'm Awake and My Phone is On ^_^********
s1
s1
s1
Friday 19 July 2013

Terma & Syarat

Terma & Syarat


  1. Harga yang diberikan adalah tetap; termasuk cukai (jika ada).
  2. Penghantaran akan mengambil masa sehingga 2-7 hari bekerja selepas pembayaran penuh dibuat.
  3. Kos penghantaran yang dikenakan adalah RM 15 (Semenanjung Malaysia); RM 20 (Sabah & Sarawak).
  4. Mengambil barangan sendiri adalah digalakkan jika anda boleh ambil di tempat saya (TIADA kos penghantaran dikenakan).
  5. Saya juga boleh membuat penghantaran ke rumah diatas permintaan dan hanya dalam jarak 30km dari tempat saya. (caj tambahan akan dikenakan).
  6. Semua barang yang dijual tidak boleh dikembalikan.


Semasa saya diperantauan
Permintaan dan pesanan yang dibuat hanya akan dilayan ...

  1. Sekurang-kurangnya 48 jam sebelum saya berlepas ke negara lain atau jika pembayaran dapat dibuat serta-merta selepas anda mendapat e-mel atau mesej pengesahan .
  2. jika bayaran dibuat Penuh dalam tempoh 12 jam selepas anda mendapat e-mel  atau mesej pengesahan. (jika harga barang lebih daripada RM 500, pembayaran MESTI dibuat dalam masa 2 jam selepas anda mendapat email atau mesej pengesahan)
  3. Pesanan tidak akan dilayan jika memesan barangan yang didapati tidak sesuai atau berbahaya, seperti;
    • Makanan yang mudah reput, berkulat atau basi dalam tempoh penghantaran barang;
    • Barangan yang akan dirampas oleh imigresen;
  4.  Semua permintaan dan pesanan akan dihantar selepas 3 hari saya tiba di Malaysia.

No comments :

Post a Comment

What's New on Instagram?