Call NOW:( +60 )19 973 1002
::::::::::::Everyday and Anytime(SMS/Whatsapp/Line)::::::::::: *********As Long As I'm Awake and My Phone is On ^_^********
s1
s1
s1
Friday 19 July 2013

Cara Membeli Produk

Sangat mudah untuk membeli daripada kami; 
  1. Dapatkan maklumat terkini dengan pantas melalui instagram (@ shoppeliketravellers) atau facebook (https://www.facebook.com/ShoppeLikeTravellers)
  2. Mesej peribadi (PM) di facebook / WhatsApp / wechat / line / e-mel saya untuk membuat pesanan.
  3. Anda akan mendapat mesej pengesahan dari saya
  4. Sila buat pembayaran (Lihat Terma & Syarat)
    • CIMB: 01060003189209
    • Nur Alia Azreen
    • ** jika terdapat baki kerana memindahkan wang melalui mesin ATM; Jangan bimbang saya akan memindahkan semula ke akaun anda. ^ _ ^
  5. Sila tunggu kepulangan saya (jika saya di luar negara) dan (jika saya tidak) barang-barang akan dihantar dalam masa 2 hari bekerja.
  6. Barang-barang akan sampai terus di muka pintu anda dalam 2 - 7 hari bekerja. InsyaAllah.
** Setelah anda membuat pembayaran, sila e-mel kepada shoppeliketravellers@gmail.com / mesej saya di facebook / WhatsApp / wechat / line / butir-butir berikut bagi mempercepatkan lagi penghantaran:

(COPY PASTE)
  1. Tarikh pembayaran
  2. Kaedah pembayaran
  3. Bukti pembayaran (dalam pdf atau img)
  4. Item yang dibeli
  5. Jumlah harga
  6. ** Amaun yang dibayar
  7. Nama penerima
  8. E-mel penerima
  9. **Nombor akaun Penerima
  10. alamat penghantaran
  11. Kaedah penghantaran (iaitu; mengambil sendiri; melalui pos; penghantaran ke rumah)
** jika terdapat baki wang

No comments :

Post a Comment

What's New on Instagram?