Call NOW:( +60 )19 973 1002
::::::::::::Everyday and Anytime(SMS/Whatsapp/Line)::::::::::: *********As Long As I'm Awake and My Phone is On ^_^********
s1
s1
s1
Friday 19 July 2013

Kenapa anda harus shopping daripada Kami?

Assalamualaikum, 

Soalan Pertama


Apakah yang akan anda lakukan semasa holiday?? Makan angin dah semestinya kan. Tapi mustahil anda akan melepaskan peluang untuk ber'shopping'!!  

Jangan bimbang, saya nak anda semua berjalan-jalan dengan kami sambil membeli belah. Hee~ Facebook ada , instagram ada, whatsapp ada, line ada, wechat ada.. Apa yang xde? So gunalah semua gadget yang kita ada untuk berkomunikasi dan meng'order' serta memesan apa-apa sahaja contohnya beg tangan, dompet, jam, cermin mata, coklat ; dll. (tertakluk kepada terma dan syarat) . Jom follow  instagram saya @shoppeliketravellers (http://instagram.com/shoppeliketravellers) dan 'like' facebook page https://www.facebook.com/ShoppeLikeTravellers untuk mendapatkan info terkini mengenai sales dan jualan. 

Soalan kedua


Apakah yang akan anda perolehi?


  1. Saya hanya akan menjual semua barang-barang yang berasal dari tempat yang saya pergi
  2. Saya hanya akan menjual Barangan Berjenama dan Original
  3. Anda boleh membuat pesanan anda pada bila-bila masa semasa saya holiday (follow Instagram saya dan Facebook untuk kinfo terkini dengan pantas)
  4. Saya akan memberikan harga yang terbaik yang anda tidak dapat perolehi di Malaysia
  5. Jika anda berasa gembira, saya gembira ^ _ ^


Harap anda semua akan berpuas hati dan segala maklum balas bolehlah mesej saya di facebook atau email saya di shoppeliketravellers@gmail.com


Ikhlas dari,
aliaAzreen

No comments :

Post a Comment

What's New on Instagram?